Jak kupować w sklepie?

Zakupy w naszym sklepie internetowym strefaciala.pl są bardzo łatwe i składają się z prostych kroków.

Krok 1 - wybór produktów

Produkty dostępne w sklepie internetowym podzielone są na kategorie (np. Kreatyny, Aminokwasy, Gainery) i podkategorie. Wszystkie kategorie, podkategorie i grupy produktowe znajdziesz w katalogu w lewej kolumnie.

Statusy dostępności produktów

Produkt w magazynie – szybka wysyłka!

Produkt jest dostępny w naszym magazynie. Wyślemy go natychmiast po przyjęciu zamówienia. Zazwyczaj nie trwa to dłużej niż 1 dzień roboczy.

 W niektórych sytuacjach pojedyńczy produkt może mieć dodatkowe określenie terminu wysyłki, prezentowane na karcie produktu:

Wysyłamy do 3 dni

Produkty wysyłamy zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych od przyjęcia zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty dotarły do Ciebie jak najszybciej.

Wysyłamy od 3 do 7 dni

Produkty wysyłamy zazwyczaj w terminie od 3 do 7 dni roboczych od przyjęcia zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty dotarły do Ciebie jak najszybciej.

 Chwilowo niedostępny

Produkt niedostępny w sieci sprzedaży i w magazynie dostawcy. Wraz z dostawcą dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej go sprowadzić, nie możemy jednak podać terminu włączenia do oferty.

 

Wyszukiwanie produktu

Jeżeli szukasz konkretnego produktu i znasz jego nazwę, symbol lub numer katalogowy (całość lub tylko część), wpisz je w pole „szukaj” znajdujące się na górze strony i naciśnij na obrazek "lupy". Pojawi się lista produktów zawierających ciąg znaków wpisanych przez Ciebie. 

Z listy produktów możesz przejść do konkretnego produktu:

  • klikając nazwę produktu,
  • klikając jego zdjęcie,
  • klikając "Zobacz szczegóły".

lub od razu go zakupić klikając "do koszyka"

 

Krok 2 - zakup

 

Zamów do domu


Jeżeli podjąłeś decyzję o zamówieniu produktu, naciśnij przycisk „do koszyka”. Pojawi się informacja o dodaniu produktu do koszyka. Możesz kontynuować zakupy dalej lub przejść do swojego koszyka, który znajduje się w prawym górnym rogu


Na stronie „co jest w moim koszyku” zostanie wyświetlona zawartość Koszyka. Cena, liczba produktów. Na tym etapie możesz wprowadzić również kupon promocyjny, jeśli go posiadasz. Przeczytaj więcej informacji o tym, czym są kody rabatowe w naszym sklepie internetowym.

 


Jeżeli skompletowałeś koszyk i wiesz, co chcesz zamówić, wykonaj następujące czynności:

  • wybierz przycisk Zamów
  • zarejestruj się (gdy robisz zakupy po raz pierwszy) lub zaloguj (gdy robisz zakupy po raz kolejny),
  • podaj adres dostawy, a następnie sposób dostawy
  • wybierz, jak chcesz zapłacić za zamówione produkty - gotówką przy odbiorze czy w inny dostępny sposób
  • podsumowanie zamówienia – sprawdź poprawność wszystkich elementów. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij „Zamawiam”. Jeśli chcesz dokonać zmian, kliknij przycisk „Wstecz”.

 

Co dzieje się z zamówieniem?

Drogą mailową poinformujemy Cię o każdym etapie realizacji zamówienia. W pierwszym mailu otrzymasz potwierdzenie wpłynięcia zamówienia/rezerwacji do naszego systemu. Aktualny status realizacji zamówienia można sprawdzić w "Twoim koncie" - logowanie z użyciem danych z rejestracji.
W przypadku wyboru płatności przelewem, numer konta otrzymasz po skompletowaniu zamówienia. Realizacja zamówienia na kilka produktów uzależniona jest od najdłuższego terminu realizacji dla produktów znajdujących się w koszyku.


Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami: KONTAKT